Korzystając z mojej strony internetowej www.asystentwsparciabiznesu.pl wyrażasz zgodę na warunki dotyczące Polityki Prywatności oraz Polityki Cookies. Przekazywanie danych osobowych oraz ich przetwarzanie jest całkowicie dobrowolne.
Właścicielem oraz administratorem strony internetowej www.asystentwsparciabiznesu.pl jest Karolina Kowalska.
Strona realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

– poprzez gromadzenie plików “cookies”

– poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony. W razie jakichkolwiek problemów lub niejasności proszę o kontakt mailowy kontakt@asystentwsparciabiznesu.pl

Informacje ogólne

Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies i innych technologii takich jak w ramach strony internetowej.

Administrator – Karolina Kowalska, ul. Leszczyńska 56F/6, 60-103 Poznań

Strona internetowa – serwis dostępny pod adresem www.asystentwsparciabiznesu.pl

Użytkownik – każdy podmiot, który przegląda zawartość Strony internetowej.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

Administratorem danych osobowych Użytkownika w rozumieniu RODO jest Administrator.
Użytkownik może przekazywać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą formularzy dostępnych na Stronie internetowej: formularza kontaktowego, formularza zapisu na newsletter, oraz formularza komentarzy.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkowników jest dobrowolna zgoda Użytkownika wyrażona za pomocą odpowiedniego formularza na Stronie internetowej.
Dane osobowe mogą być przetwarzane także w przypadkach, w których Administrator jest upoważniony do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.

Dane osobowe przekazywane Administratorowi przez Użytkownika w ramach formularza kontaktowego przetwarzane są w celu przekazania odpowiedzi na wysłane za pomocą formularza zapytanie. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne, by Użytkownik otrzymał odpowiedź. Przetwarzanie danych w tym celu odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (Art.6 ust.1 lit.f RODO). Dane osobowe będą gromadzone i archiwizowane przez 4 lata oraz chronione przed osobami nieupoważnionymi.

Dane osobowe przekazywane Administratorowi przez Użytkownika w ramach formularza zapisu na newsletter przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na wysłane za pomocą formularza zapytanie. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne, by Użytkownik mógł zapisać się i otrzymywać newsletter. Przetwarzanie danych w tym celu odbywa się tylko i wyłącznie za zgodą Użytkownika, którą Użytkownik może wyrazić w formularzu zapisu na newsletter, którą może również cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu zaprzestania wysyłki newslettera lub w momencie anulowania strony www.asystentwsparciabiznesu.pl lub w przypadku anulowania zgody przez Użytkownika. Treść formularza korespondencji może podlegać archiwizacji.

Administrator może powierzyć dane osobowe innym podmiotom, z pomocą których realizuje wskazane w poprzednich punktach cele (np. firmie hostingowej, firmie księgowej)

Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

RODO przyznaje Użytkownikowi następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:

– prawo dostępu do danych osobowych
– prawo do usunięcia danych
– prawo do zmiany danych
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych
– prawo do przenoszenia 
– prawi do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
– prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

     
W każdej chwili Użytkownik możne cofnąć wcześniej wyrażoną zgodę, wszelkie sugestie i wątpliwości może kierować na adres mailowy kontakt@asystentwsparciabiznesu.pl

Pliki cookies

Podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące Użytkownika. Do tych danych zalicza się m.in.: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies (tzw. ciasteczka), a także mogą być zapisywane w logach serwera.
Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia (np. laptop, smartfon, tablet) Użytkownika podczas przeglądania Strony internetowej. Pliki cookie zapamiętują preferencje Użytkownika, co umożliwia podnoszenie jakości świadczonych usług, poprawianie wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych informacji oraz anonimowe śledzenie preferencji Użytkownika.
Zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do cookies przez Administratora na jego urządzeniu Użytkownik wyraża za pomocą ustawień przeglądarki zainstalowanej na urządzeniu Użytkownika.
Użytkownik może zrezygnować z cookies, wybierając odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron www. W takiej sytuacji korzystanie ze Strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione (np. strona może pracować wolniej).
Użytkownik może usunąć istniejące pliki cookies z urządzenia, korzystając z odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
Na Stronie internetowej są stosowane technologie rejestrujące anonimowo działania podejmowane przez Użytkownika podczas korzystania ze Strony internetowej.
Google Analitycs – stosowana w celu analizowania statystyk Strony
Facebook Pixel –w celu zarządzania reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych.
Dane uzyskane przez te narzędzia nie są łączone w żaden sposób z konkretnymi Użytkownikami Strony internetowej i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika. Konsekwencją zastosowania tych technologii będzie  zoptymalizowanie Strony, jej treści oraz oferty do potrzeb Użytkownika.

Cel wykorzystania danych

Dane podane przez Użytkownika lub zbierane automatycznie Administrator wykorzystuje w celu:

a. prawidłowego funkcjonowania, konfiguracji, bezpieczeństwa Strony internetowej,
b. monitorowania stanu sesji,
c. analiz, badań i audytu wyświetleń Strony internetowej,
d. realizacji umów zawartych za pomocą Strony internetowej,
e. a także w celach statystycznych i marketingowych.

W niniejszym dokumencie mogą nastąpić zmiany, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój strony internetowej. Wszelkie zmiany będą komunikowane Użytkownikom niezwłocznie w sposób widoczny i zrozumiały.
Wszelkie pytania lub uwagi dotyczące Polityki prywatności i plików cookies prosimy kierować na adres kontakt@asystentwsparciabiznesu.pl.